قاصد1393

افشاگری و تحلیل و تبیین عملکرد گروهک تروریستی مجاهدین خلق

قاصد1393

افشاگری و تحلیل و تبیین عملکرد گروهک تروریستی مجاهدین خلق

این وبلاگ برآن است چهره واقعی این جریان تروریستی را درسرسپاری به قطب های استعماری جهان ، بطور شفاف به تصویر بکشد ... (مصطفی آزاد)

دوستان و مراجعین محترم وبلاگ ، قابل ذکر هست این وبلاگ درادامه وبلاگ ghased1393.mihanblog.com و به جهت تعطیلی سایت میهن بلاگ ایجاد گردید .

پیوندها
  • ۱
  • ۰

 

«بتول ملکی» از اعضای سابق سازمان مجاهدین در رابطه با کودکانی که والدین خود را از دست داده بودند، می‌گوید: در پایگاه جلال‌زاده کار می‌کردم. آنجا بچه ۴ ساله‌ای بود که مادرش در عملیات نافرجام فروغ جاویدان کشته شده بود…

آن بچه را داده بودند به زنی به نام فخری… من و فخری خانه‌مان طبقه پنجم بود. هر وقت که نزد فخری می‌رفتم می‌دیدم که رضا دم درب آسانسور نشسته و مامانش را صدا می‌زند.

همیشه گریه می‌کرد و من هم جرئت بغل کردن بچه را نداشتم؛ چون مسئولین دعوا می‌کردند و توجیه‌شان این بود که؛ اگر تو این کار را بکنی، بچه به تو عادت خواهد کرد.

بعد به فخری چند بار گفتم که این گناه دارد، این بچه هر شب چند بار از خواب بیدار می‌شود.

جواب دادند: که تو ول کن و زیاد در قید این جور چیزها نباش، خودش عادت خواهد کرد.

گفتم چی را عادت خواهد کرد؟ اینکه مادر ندارد…

بعد از مدتی دیدم که از رضا هیچ خبری نیست!

شقایق‌های زخمی، ص ۷۵

انتهای پیام

  • ۰۳/۰۲/۱۷
  • مصطفی آزاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی