قاصد1393

افشاگری و تحلیل و تبیین عملکرد گروهک تروریستی مجاهدین خلق

قاصد1393

افشاگری و تحلیل و تبیین عملکرد گروهک تروریستی مجاهدین خلق

این وبلاگ برآن است چهره واقعی این جریان تروریستی را درسرسپاری به قطب های استعماری جهان ، بطور شفاف به تصویر بکشد ... (مصطفی آزاد)

دوستان و مراجعین محترم وبلاگ ، قابل ذکر هست این وبلاگ درادامه وبلاگ ghased1393.mihanblog.com و به جهت تعطیلی سایت میهن بلاگ ایجاد گردید .

پیوندها
  • ۱
  • ۰

پروین حسین نیا یکی از راویان مستند «کودکان اشرف» گفت: فرقه تروریستی  رجوی پدر و مادرم را از من گرفت و الان یک پدر مریض روانی در استرالیا و مادری وحشت زده در آلبانی دارم.

به گزارش فراق، این کودک سرباز سابق اشرف که اکنون در کشور سوئد بازیگر تئاتر هست در یادداشتی در فیس بوک خود درباره بازتاب اکران این مستند خطاب به فرقه رجوی نوشت:

« من به خاطر این مستند بسیار سپاسگزارم. ما چهار تن از بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کودک هستیم که مستقیما تحت تاثیر قرار گرفتند. می خواهم همه را تشویق کنم که فیلم را تماشا کنند. چه مخالف باشی، چه موافق باشی، چه هیچ نظر سیاسی نداشته باشی.

 

من شرکت کردم چون حقیقت باید آشکار می شد.

چون پدر و مادرم را از من گرفتید و سال به سال قول دادید که برمی‌گردیم ولی الان من یک پدر مریض روانی در استرالیا و مادری وحشت زده در آلبانی دارم.

چون متوجه نشدید که آیا خانواده‌های هوادار سازمان تروریستی  مجاهدین که ما را به سرپرستی می گرفتند، شرایطشان مناسب است یا نه. در این مدت آنها به زور و اجبار ملزم به نگه داشتن ما شدند اگر چه بسیاری از آنها حتی نمی‌خواستند بچه دار شوند.
چون در نوجوانی دوباره بعضی از دوستان‌مان را از ما گرفتید.

چون شما هیچ وقت گوش نمی‌کنید.

چون بعد از اینکه ما را گذاشتید، به ما نگاه هم نکردید و وقتی که اداره اجتماعی ما را جابجا کرد، شما با زبان‌بازی‌های خود خدمات اجتماعی را مجبور کردید که دوباره ما را در خانواده‌های هوادار خود قرار دهید، درحالی که به نفع ما نبود. همه چیز به نفع شما بود.

چون خیلی از بچه‌ها امروز شرایط خیلی بدی دارند و هنوز هم احساس وحشتناکی دارند.

چون شما یک بار هم به خودتان نگاه نکردید. حتی یک ایراد کوچک را هم نمی‌توانید قبول کنید.

تعداد ما خیلی بیش از این است. همه ما که نمی‌توانیم همدست حکومت ایران باشیم. میتوانیم؟ هر انتقادی که از شما می‌کنیم بدون شک ریشه در همین دارد.

شما برای سالیان زندگی بسیاری از ما را نادیده گرفتید و این نه تنها بحث برانگیز بلکه دردآور است و من اگر بیش از حد به این حقیقت فکر کنم که مادر زیستی‌ام را از من گرفتید و بیش از سی سال تحت حکمرانی خود نگه داشتنید، تقریبا دیوانه می‌شوم. چه زندگی‌ای از سر گذراندیم! شما همه چیزمان را گرفتید. هیچ چیز قابل مقایسه با فقدان مادر تنی نیست.»

  • ۰۲/۱۲/۰۶
  • مصطفی آزاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی